Osoby, które jeszcze nie mają pojęcia co to kampania google ads najczęściej zadają najwięcej pytań. Chcą poznać to nowoczesne narzędzie do reklamowania stron w internecie, więc nic dziwnego, że pytają. Niektóre z nich są dość banalne, inne bardziej specjalistyczne. Jeżeli i Ty chcesz dowiedzieć się na ten temat czegoś więcej, zapoznaj się z poniższą treścią.

Co to Google Ads?

Jeszcze do niedawna mówiono Google AdWords albo Google AdWords Express. Dziś w skróconej wersji znane jest jako nowoczesne, internetowe rozwiązanie reklamowe, które wykorzystywane jest przez firmy w różnych branżach do celów promowania produktów oraz usług za pośrednictwem wyszukiwarki Google, choć nie tylko, bo również w serwisie YouTube i na innych stronach. Tu reklamodawcy mają możliwość wyboru celów reklamowych. Zaliczyć do nich należy takie jak zwiększanie liczby połączeń telefonicznych, czy zwiększanie liczby wizyt na stronie. W tym fantastycznym narzędziu reklamodawcy mogą dostosowywać budżet, uruchamiać reklamy i wstrzymywać je w dowolnym momencie. Google AdWords to najlepszy sposób na to, by zwiększyć widoczność strony w internecie.

Jak działa Google Ads?

Narzędzie to wyświetla reklamy, kiedy użytkownicy, internauci szukają w internecie konkretnych produktów czy usług, jakie oferuje reklamująca się w ten sposób firma. Dzięki inteligentnej technologii możliwe Google Ads z łatwością dociera do potencjalnych klientów. Wystarczy tylko wykonać trzy podstawowe kroki, aby stworzyć sobie możliwość zyskania popularności jak nigdy przedtem. Należy wobec tego określić cel kampanii, obszar geograficzny, a na koniec stworzyć reklamę i ustalić miesięczny limit.

Google AdWords – najczęściej zadawane pytania

Jakie są rodzaje kampanii Google Ads?

Wyróżnia się trzy rodzaje kampanii Google Ads – kampanie w sieci wyszukiwania, w sieci reklamowej, a także kampanie wideo.

Ile kosztuje Google Ads?

Koszt kampanii uzależniony jest od ustawień budżetu. Największą ich zaletą jest to, że działają praktycznie przy każdym budżecie, nawet jeżeli jest to tylko 10 zł. Co więcej, reklamodawca płaci tylko w sytuacji, gdy internauta, potencjalny klient wchodzi w interakcję z reklamą. W związku z tym reklama ta jest dostępna dla każdego, niezależnie od tego, czy ktoś ma wolne środki na drogą reklamę firmy, czy przeciwnie i musi na każdym kroku oszczędzać. 

Jak zacząć wyświetlać reklamy w Google?

Chcąc rozpocząć swoją przygodę z reklamą Google Ads trzeba najpierw się zarejestrować. Następnie korzystając z instrukcji zamieszczonych przez Google, można wygodnie i szybko utworzyć swoją pierwszą reklamę. Można to również uczynić z pomocą ekspertów Google Ads albo zewnętrznej firmy.

Warto korzystać z pomocy firm, które specjalizują się w prowadzeniu tych kampanii. Mają doświadczenie, wiedzę oraz odpowiednie narzędzia, dzięki czemu mogą swobodnie dobierać frazy kluczowe i wykonywać mnóstwo innych czynności, prowadzących wyłącznie do satysfakcjonujących efektów dla reklamodawcy. Taką firmę można znaleźć podobnie jak wszystkie inne, posługując się odpowiednimi słowami kluczowymi, a w tym przypadku chociażby agencja seo Warszawa