31 grudnia zostały skrócone godziny otwarcia Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej.
W Sylwestra dąbrowski Urząd Miejski będzie czynny w godzinach od 7:30 do 15:30. Funkcjonować będą wszystkie wydziały.
2 stycznia 2021 r. Urząd Stanu Cywilnego, w godz. 9 – 12, będzie pełnił dyżur w zakresie sporządzania aktów zgonu.
W związku z sytuacją epidemiologiczną w całym kraju, w Urzędzie Miejskim obowiązują zmienione zasady obsługi klienta. Wizyty w UM powinny odbywać się po wcześniejszym umówieniu.
Terminy można ustalić telefonicznie, mailowo lub za pośrednictwem kalendarza internetowego dostępnego pod adresem https://kalendarz.dg.pl
Dane kontaktowe do wydziałów Urzędu Miejskiego
- Urząd Stanu Cywilnego
nr tel.: 32 295 68 50
Email Urzędu Stanu Cywilnego: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Wydział Spraw Obywatelskich
W zakresie spraw meldunkowych:
telefon kontaktowy:
32 295 68 94
W zakresie dowodów osobistych:
telefon kontaktowy:
32 295 9656
W zakresie pojazdów:
telefon kontaktowy:
32 295 67 81
W zakresie prawa jazdy oraz uprawnień:
telefon kontaktowy:
32 295 67 92 (prawa jazdy) / 32 295 69 01 (uprawnienia)
Zmiany obsługi w Referacie Rejestracji Pojazdów
Od 19 października realizacja spraw w Referacie Rejestracji Pojazdów Wydziału Spraw Obywatelskich odbywa się wyłącznie z wykorzystaniem kalendarza do internetowego umawiania wizyt www.kalendarz.dg.pl
Informacje i wnioski dotyczące spraw komunikacyjnych znajdują się w zakładce: https://www.bip.dabrowa-gornicza.pl/5887
Warto pamiętać, że wnioski w zakresie zgłoszenia zbycia/nabycia pojazdów lub wyrejestrowania ich z tytułu demontażu/kradzieży należy pozostawić przed wejściem głównym budynku Urzędu Miejskiego w specjalnie przeznaczonej do tego skrzynce podawczej lub nadesłać drogą pocztową, a w przypadku zgłoszenia zbycia/nabycia pojazdu można bez potrzeby wychodzenia z domu nadesłać drogą elektroniczną https://www.gov.pl/web/gov/zglos-zbycie-lub-nabycie-pojazdu-na-przyklad-sprzedaz-kupno-darowizne
Email Wydziału Spraw Obywatelskich: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Wydział Polityki Społecznej
Telefon kontaktowy: 32 295 68 93, 32 295 67 65
Email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Wydział Podatków i Opłat
Kontakt w sprawie wymiaru podatku od nieruchomości, leśnego i rolnego: tel.: 32 295 67 51,
tel.: 32 395 67 52
Kontakt w sprawie opłat adiacenckich i planistycznych: tel.: 32 295 67 33
telefon kontaktowy:
32 295 67 51
Email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Wydział Rozwoju, Przedsiębiorczości i Obsługi Inwestorów
Naczelnik Wydziału: tel. 784 077 804, 32 295 96 97, email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Obsługa przedsiębiorców:tel. 662 138 251, 32 295 67 10, email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
W zakresie wniosków CEIDG: tel. 32 295 67 37, 32 295 69 13,email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych:tel. 32 295 69 54, email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Obsługa potencjalnych inwestorów, obsługa trwających procesów inwestycyjnych:
tel. 32 295 69 90, email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
tel: 32 295 96 97, email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Zaświadczenia o położeniu nieruchomości w obszarze rewitalizacji
tel. 32 295 69 90, 32 295 68 85, email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Wydział Infrastruktury Miejskiej
Naczelnik Wydziału – tel. 32 295 96 47, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Sekretariat Wydziału – tel. 32 295 68 62
Z-ca Naczelnika Wydziału – tel. 32 295 68 47,Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Referat Dróg i Transportu – tel. 32 295 67 24, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Referat Zarządzania i Gospodarowania Odpadami – tel. 32 295 68 47, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Referat Zieleni i Oczyszczania – tel. 32 295 96 51, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Referat Zarządzania Energią – tel. 32 295 96 82, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Każdorazowo rekomenduje się uzgadnianie telefoniczne sposobu wniesienia podania do Wydziału Infrastruktury Miejskiej pod nr tel. 32 295 68 62.
- Wydział Ochrony Środowiska
Numer kontaktowy Wydziału Ochrony Środowiska: 32 295 67 18
Email Wydziału Ochrony Środowiska: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Wydział Organizacji Pozarządowych i Aktywności Obywatelskiej
Centrum Aktywności Obywatelskiej
W sprawach związanych z działalnością podmiotów społecznych, wnioskami dotacyjnymi oraz zakładaniem stowarzyszeń i fundacji prosimy o kontakt pod numerem telefonu 668 573 952 bądź emailem Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
Kontakt telefoniczny w sprawach związanych z aktywnością obywatelską (w tym konsultacje społeczne, proces DBP 2.0 oraz budżet obywatelski) tel. 518 270 597
- Wydział Oświaty
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
tel. 32 295 68 35
- Wydział Urbanistyki i Architektury
Na każdym piśmie dotyczącym prowadzonej przez wydział sprawie jest numer telefonu osoby prowadzącej, wobec tego w razie pytań prosimy kontaktować się z tą osobą telefonicznie, w razie jej absencji pod numerem telefonu 32 2956 867 lub 32 295 96 02
Dodatkowych informacji dotyczących trybu i sposobu załatwiania spraw udzielają pracownicy wydziału pod numerem telefonu: 32 295 96 02, email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Wydział Geodezji i Kartografii
telefon kontaktowy:
32 295 67 55
32 295 69 68
Email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Wydział Gospodarki Nieruchomościami
tel.:32 295 68 32
Email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Wydział Inwestycji Drogowych
tel.: 32 295 96 69
Email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Centrum Zarządzania Kryzysowego – Ośrodek Dyspozycyjny Prezydenta
tel. 32 262 44 10
Email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Powiatowy Rzecznik Konsumentów
tel. 32 295 69 26
Email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Biuro Rady Miejskiej
tel.: 32 295 67 13
Email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Wydział Inwestycji i Remontów
tel. 32 295 68 39; email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Wydział Kadr i Szkoleń
tel. 32 295 67 40; email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Wydział Księgowości
tel. 32 295 67 50; email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Wydział Kultury, Sportu i Organizacji Czasu Wolnego
tel. 32 295 68 97, email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Wydział Marki Miasta
Centrum Obsługi Klienta
tel. 32 295 67 00, email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Wydział Nadzoru i Kontroli
tel. 32 295 68 81; email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Wydział Obsługi Urzędu
tel. 32 295 69 60; email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Pełnomocnik ds. Ochrony Informacji Niejawnych i Inspektora Ochrony Danych
tel. 32 295 6 825; email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego w Dąbrowie Górniczej
– ograniczona możliwość umawiania się w siedzibie inspektoratu,
– wizyta w siedzibie inspektoratu możliwa będzie wyłącznie po wcześniejszym jej umówieniu telefonicznym, w przypadkach niecierpiących zwłoki,
– w sytuacjach, w których nie jest to konieczne, prosimy o wyłączny kontakt telefoniczny lub pisemny (za pośrednictwem poczty tradycyjnej lub elektronicznej), nr tel.: 32 295 69 24, email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Miejski Zakład Gospodarowania Odpadami
Od 19 października do odwołania, w Urzędzie Miejskim nie funkcjonuje stanowisko Miejskiego Zakładu Gospodarowania Odpadami. Wszystkie sprawy są załatwiane w siedzibie MZGO.
Miejski Zakład Gospodarowania Odpadami
ul. Piłsudskiego 34 c
tel.: 32 264 46 23
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
godziny pracy: pn.-pt. 7-15, środa 7-18
www.mzgodg.pl