W Urzędzie Miejskim w Dąbrowie Górniczej czworonogi są mile widziane. Możesz z nimi wejść do środka i załatwić swoją sprawę.
Na psy czeka świeża woda, a na klientów Asystenci Klienta, którzy odpowiedzą na każde pytanie. Możliwość wprowadzenia psów do urzędu dotyczy Strefy Obsługi Klienta (parter). Psy muszą być pod nadzorem opiekuna, powinny być na smyczy, a większe posiadać kaganiec.
Urząd jest otwarty, jednak wizytę w Urzędzie Miejskim w Dąbrowie Górniczej warto wcześniej umówić online albo telefonicznie (numer telefonu do Biura Obsługi Klienta: 32 295 67 00). Dzięki temu szybciej i łatwiej załatwimy sprawę, unikniemy też stania w kolejce. Poprzez elektroniczny kalendarz na stronie kalendarz.dg.pl można umawiać wizyty dotyczące pojazdów i kierowców, dowodów osobistych i meldunków, spraw mieszkaniowych, geodezji i kartografii, a także działalności gospodarczej.
Kalendarz obowiązuje do takich wydziałów, jak:
- Wydział Geodezji i Kartografii
- Wydział Rozwoju, Przedsiębiorczości i Obsługi Inwestorów
- Wydział Spraw Obywatelskich
- Wydział Polityki Społecznej, Mieszkaniowej i Zdrowia
Osoby umówione online mają pierwszeństwo w podchodzeniu do stanowiska i załatwianiu spraw.
Wiele spraw w urzędzie można załatwić mailowo, bez konieczności wizyty. Jeśli masz pytania lub wydaje Ci się, że Twoja sprawa nie wymaga osobistego stawienia się w urzędzie, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu: 32 295 67 00.
Od dwóch lat przy głównym wejściu do Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej znajduje się stanowisko Asystenta Klienta, tzw. pierwszej pomocy dla klienta. Asystent już na wejściu do urzędu wita i dopytuje o rodzaj sprawy, którą klient chce załatwić. Pracownik pomaga w pobraniu biletu do systemu kolejkowego, dalej kieruje do odpowiedniego stanowiska obsługi, odpowiada na podstawowe pytania, dotyczące sposobu załatwienia spraw. Chcemy, aby każda osoba załatwiająca sprawę w dąbrowskim urzędzie, wyszła z niego zadowolona i usatysfakcjonowana poziomem obsługi.