Uwaga, następuje mały rebranding na naszym Facebooku. Rezygnujemy z „profilu oficjalnego” w nazwie. Od teraz szukajcie nas po prostu pod nazwą Miasto Dąbrowa Górnicza.
– Dąbrowa Górnicza jest tylko jedna, to jedyne takie miasto, dlatego wykreślamy z nazwy „profil oficjalny”. Od teraz działamy po prostu jako Miasto Dąbrowa Górnicza – informuje Bartosz Matylewicz, naczelnik Wydziału Marki Miasta.
Poza tym nic się nie zmienia, oprócz zasięgów – tu idzie na lepsze. Dumni z pracy naszego wydziału informujemy, że tylko w ciągu ostatniego miesiąca dotarliśmy z treściami do ponad 184 tys. odbiorców, mimo że w naszym mieście mieszka ponad 119 tys. osób. W tym czasie uzyskaliśmy też 288 nowych polubień, co daje nam łączną liczbę ponad 21 tys. osób w stałym zasięgu. To oznacza, że tworzymy największy fanpejdż w Dąbrowie Górniczej.
- Social media to współcześnie kluczowe kanały komunikacji, zwłaszcza wśród „młodszych” odbiorców, czyli tych do 44. roku życia – tłumaczy Matylewicz. – Co ciekawe, to właśnie osoby z grupy wiekowej 35-44 najczęściej odwiedzają naszą stronę (34%), druga w kolejności jest grupa 25-34 (29%). To podważa mit, jakoby Internet był domeną najmłodszych użytkowników.
Młodsi mieszkańcy śledzą też naszego Instagrama dg_dlaaktywnych, któremu w lipcu mija roczek (1910 obserwujących) oraz kanał Miasto Dąbrowa Górnicza w serwisie YouTube, gdzie dodaliśmy już 184 filmy!
Ciekawostką jest na pewno, że wśród naszych odbiorców aż 61% to kobiety.