Zarząd Transportu Metropolitalnego informuje, iż w związku z wprowadzeniem stanu epidemii, zmniejszającą się liczbą pasażerów oraz zmniejszeniem liczby dostępnych kierowców i motorniczych wprowadza zmiany w funkcjonowaniu komunikacji miejskiej.

Obowiązujące rozkłady jazdy można znaleźć na stronie rj.metropoliaztm.pl/rozklady/

LINIE AUTOBUSOWE – obowiązują rozkłady jazdy na dni robocze z następującymi ograniczeniami:

W weekendy komunikacja autobusowa funkcjonuje bez zmian.

LINIE TROLEJBUSOWE w dni robocze:

  • Linie A, B i C kursują zgodnie z rozkładami na dni robocze nieszkolne;
  • Linie D, E, F i G kursują zgodnie ze stałymi rozkładami jazdy.

W weekendu komunikacja trolejbusowa funkcjonuje bez zmian.

LINIE TRAMWAJOWE (od 24.03.2020r.)

  • W dni robocze kursują zgodnie z rozkładami sobotnimi;
  • W dni wolne kursują zgodnie z rozkładami niedzielnymi;
  • Zawieszone jest kursowanie linii 0, 11, 23, 30 i 38.

W szczytach komunikacyjnych w miarę możliwości do obsługi linii kierowane są najpojemniejsze składy. W przypadku wystąpienia wysokich napełnień poszczególne linie będą wzmacniane dodatkowymi kursami.

LINIE LOTNISKOWE od 28 marca będą kursowały wg poniższego:

  • Linie AP1 i AP2 będą kursowały wg specjalnego rozkładu jazdy umożliwiającego dojazdy do portu lotniczego na godziny głównych zmian pracowniczych;
  • Linie AP3 i AP4 zostają zawieszone.

WSZYSTKIE POWYŻSZE ZMIANY OBOWIĄZUJĄ DO ODWOŁANIA.

W związku z obowiązującym stanem epidemii oraz wprowadzanymi w sposób dynamiczny zmianami w komunikacji miejskiej, rozkłady jazdy najlepiej sprawdzać na stronie internetowej rj.metropoliaztm.pl/rozklady/ W wyniku wdrażania wielu korekt niestety nie jest możliwe zamieszczanie aktualnych informacji na wszystkich przystankach autobusowych.

Pasażerowie mogą na na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. zgłaszać, na których liniach i w jakich godzinach zapełnienie pojazdów komunikacji miejskiej przekracza wartość 50 procent – wówczas analizowana będzie możliwość zwiększenia oferty. W przypadku połączeń o najniższej frekwencji – będzie natomiast rozpatrywana możliwość wprowadzenia ograniczeń.